Aukšto lygio ekspertė: mokymus veda žymi lektorė Devalta Šešelgienė – Lietuvos dietistų asociacijos steigėja ir valdybos narė, mitybos specialistė, dietistė, teisininkė. Jos išsamios žinios ir praktinė patirtis užtikrina mokymų turinio aktualumą ir kokybę.
Aktualiausios žinios: mokymai apima valgiaraščių sudarymą ir praktinį įgyvendinimą, nuo naujovių iki praktinių pavyzdžių nagrinėjimo, aptarimo ir diskusijų.
Interaktyvus mokymasis: mokymai neapsiriboja teorija – jie apima praktines užduotis, klausimų-atsakymų sesijas ir diskusijas, suteikdami dalyviams galimybę gilinti žinias ir dalintis gerąja patirtimi.
Vertingos žinios įvairioms auditorijoms: programa skirta ne tik mitybos specialistams, bet ir visiems, kas susiduria su vaikų maitinimo organizavimo iššūkiais – mokyklų, darželių darbuotojams, tėvams, visuomenės sveikatos specialistams bei maitinimo organizatoriams.
Praktinis pritaikomumas: lektorė Devalta Šešelgienė pateikia realius gyvenimo pavyzdžius ir praktinius sprendimus, padedančius susidoroti su kasdieniais iššūkiais vaikų maitinimo organizavimo srityje.
Pasirinkite mokymų rinkinį „VISKAS APIE VAIKŲ MAITINIMO ORGANIZAVIMĄ UGDYMO ĮSTAIGOSE“ – tai investicija į vaikų sveikatą! Tai profesionalūs kvalifikacijos kėlimo mokymai, kuriuose gausite teorinių ir praktinių žinių, kad vaikų maitinimas būtų kokybiškas ir atitiktų teisės aktus.
Prisijungimas prie paskaitų atsiunčiamas iškart atlikus mokėjimą už mokymus. Apmokėjimas pavedimu, pagal atsiųstą sąskaitą.* *Apmokėjimas biudžetinėms įstaigos galimas per 2 mėnesius nuo išankstinės sąskaitos gavimo.
Šie mokymai suteikia išsamius atsakymus į aktualius klausimus bei naujausius reikalavimus vaikų maitinimo valgiaraščių sudaryme ir įgyvendinime. Per šiuos mokymus bus nagrinėjama viskas, ką turi žinoti specialistas norintis sudaryti, patobulinti ir praktiniai įgyvendinti vaikų maitinimo valgiaraštį mokyklose ir darželiuose. Nuo perspektyvinio, pritaikyto, pasirenkamo iki vegetarinio valgiaraščio ir net švediško stalo maitinimo. Bus suteikta praktinė valgiaraščių analizė bei išaiškinimas dėl draudžiamų ir leistinų produktų vaikų valgiaraščiuose. Per šiuos mokymus bus nagrinėjamos temos, kaip maisto produktų viešieji pirkimai, žaliavų įtraukimas į gamybą. Be to, aptarsime, kaip spręsti dažniausiai pasitaikančias klaidas susijusias su žaliavų pirkimu ir įtraukimu į gamybą. Į šią programą taip pat įeis diskusijos apie cukrų, druską ir skaidulas bei teisinį jų reglamentavimą, taip pat iššūkius ir perspektyvas maitinimo organizavime atsižvelgiant į maisto atsinešimą iš namų, mokyklų užkandžius, maisto daviniais, technologines korteles, planinius valgiaraščius, tausojantį ir augalinės kilmės maistą. Šie mokymai taip pat apims veiksmų plano sukūrimą, siekiant išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų vaikų maitinime darželiuose ir mokyklose, ir diskusijas apie kontrolės ir priežiūros mechanizmus, vegetarinį maitinimą ir kitas aktualias temas.
Lektorė Devalta Šešelgienė – Lietuvos dietistų asociacijos valdybos narė, Klaipėdos miesto visuomenės sveiktos biuro mitybos specialistė, kuruojanti bendrojo ugdymo įstaigų visuomenės sveikatos specialistų veiklą, susijusią su maitinimo organizavimo priežiūrą. Išsilavinimas: Sveikatos mokslų profesinis bakalauras, Dietisto kvalifikacija. Teisės ir valdymo bakalauras. Teisės ir valdymo magistras.
MOKYMŲ TIKSLAS:
Suteikti naujausią informaciją maitinimo specialistams apie vaikų maitinimo valgiaraščius (perspektyviniai, pritaikyti maitinimo, vegetariniai, švediško stalo maitinimo, pasirenkami) mokyklose ir darželiuose.
Suteikti naujausią informaciją apie maisto produktų pirkimus, teisės aktų reikalavimus, dažniausias klaidos, bei pasidalinti gerąja patirtimi apie vaikų maitinimo naujoves mokyklose ir darželiuose.
I PASKAITOS PROGRAMA:
Perspektyvinių valgiaraščių sudarymas ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Teisinio reglamentavimo teisingos interpretacijos ir praktinis pritaikymas. Maisto produktų ir patiekalų dažnumai. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir sprendimo būdai.
Perspektyvinių valgiaraščių sudarymas mokyklinio ugdymo įstaigose. Maisto produktų ir patiekalų dažnumai. Teisinio reglamentavimo teisingos interpretacijos ir praktinis pritaikymas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir sprendimo būdai.
Nemokamas maitinimas Lietuvoje. Iššūkiai ir gerieji pavyzdžiai. Praktinių pavyzdžių analizė, neatitikimai ir gerieji pavyzdžiai (analizuojami valgiaraščiai iš oficialių mokyklų ir darželių internetinių svetainių).
Tausojantys ir augalinės kilmės patiekalai mokyklose ir darželiuose. Kiek, kokių ir kodėl valgiaraščiuose turi būti?
Švediško stalo valgiaraščiai. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir gerosios patirties sklaida. Patiekalų dažnumų shema ir praktinis įgyvendinimas.
Pritaikyto maitinimo valgiaraščiai: be glitimo, be laktozės ir be kitų alergenų. Receptūros, kaip pakeisti vienus ingredientus kitais. Kaip pritaikyti valgiaraštį prie pagrindinio perspoektyvio valgiaraščio. Teisinis reglkamentavimas ir praktinis įgyvendinimas. Vaikų pažymos ir jų teisingas interpretavimas. Dažniausios neatitiktys ir sprendimo būdai.
Kiek laisvės keisti valgiaraščiuose nurodytus patiekalus turime pagal teisinį reglamentavimą, kaip tą pritaikyti praktiškai. Ar vis dar pakeitus vieną patiekalą turi būti keičiamas visas valgiaraštis? Dažniausios klaidos, kaip iš jų pasimokyti ir nebekartoti.
Praktinės užduotys.
II PASKAITOS PROGRAMA:
Naujausi vaikų maitinimo organizavimo teisinio reglamentavimo praktiniai išaiškinimai. Vizija 2024-2025 mokslo metų vaikų maitinimo – naujovės ir perspektyvos.
Maisto produktų viešieji pirkimai, žaliavų įtraukimas į gamybą. Draudžiami ir leistini produktai vaikų valgiaraščiuose ir praktinė analizė bei išaiškinimas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos susijusios su žaliavų pirkimu ir įtraukimu į gamybą ir praktiniai sprendimo būdai.
Cukrus, druska ir skaidulos. Teisinis reglamentavimas ir praktiniai iššūkiai, kur yra desertas, o kur maistas?
Maistas iš namų darželiuose ir mokyklose – skirtumai ir panašumai, ką galima neštis ir ko ne? Praktiniai pavyzdžiai, gerosios patirties sklaida. Maisto daviniai – teisinis reglamentavimas ir praktinis įgyvendinimas.
Mokinių užkandžiai mokyklos valgyklose – tėvų, vaikų ir maisto gamintojų sprendimai. Kas leistina, kas draudžiama ir kokie lūkesčiai visų pusių. Užkandžių automatai, maistas šalia mokyklų – kokia ateitis ir perspektyvos. Praktinės rekomendacijos, dažniausiai pasitaikantys iššūkiai ir jų sprendimo būdai.
Nemokamo maitinimo organizavimas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir kaip jų išvengti.
Technologinės kortelės – neatitikimas teisės aktams. Pasitikrinimas, ar tavo įstaigos technologinės kortelės atitinka visus keliamus reikalavimus ir praktiškai pritaikomos?
Planinių pavyzdinių valgiaraščių sudarymo schema (mokamas ir nemokamas maitinimas). Skirtumai ir panašumai. Teisinio reglamentavimo teisingos interpretacijos ir praktinis pritaikymas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir struktūriniai sprendimo būdai.
Tausojantis patiekalas ir patiekalas, pagamintas tik iš augalinės kilmės maisto produktų. Mokyklose, darželiuose – skirtumai ir panašumai. Kaip taikyti praktiškai? Ką gaminti iš augalinio maisto, kad valgytų vaikai? Kas tai pilnos struktūros augalinis maistas ir kiek jo racione yra dabar reikalaujama vaikų maitinime ir kiek bus ateityje? Kaip teisingai suprasti teisinį reglamentavimą? Augalinės kilmės patiekalų didėjimas vaikų valgiaraščiuose 2025 metais – ruoštis būtina jau dabar.
Švediško stalo principas maitinimo organizavime dabar ir kokios perspektyvos naujais 2024-2025 mokslo metais. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir gerosios patirties sklaida. Švediško stalo valgiaraščiai, patiekalų dažnumų skaičiuoklė.
Kiek laisvės keisti valgiaraščiuose nurodytus patiekalus turime pagal teisinį reglamentavimą, kaip tą pritaikyti praktiškai. Ar vis dar pakeitus vieną patiekalą turi būti keičiamas visas valgiaraštis? Dažniausios klaidos, kaip iš jų pasimokyti ir nebekartoti.
Kontrolės ir priežiūros mechanizmas. Kas už ką atsakingas? Visuomenės sveikatos specialistų funkcijos ir jų praktinis įgyvendinimas. Gerosios patirties sklaida.
Pritaikytas maitinimas. Kokius valgiaraščius dažniausiai turi turėti mokykla ir darželis? Ar jų kiekis priklauso nuo vaikų, kuriems taikomas pritaikytas maitinimas kiekio? Ar kiekvienas vaikas individualus? Praktinė patirtis, kaip atrasti resursų, kad valgiaraščiai būtų parengti, o virtuvė pagamintų.
Vegetarinis maitinimas. Vegetarinio maitinimo užtikrinimas ir įgyvendinimas. Reikalavimai ir praktinis gerosios patirties pasidalinimas.
Praktinės užduotys.
III PASKAITOS PROGRAMA:
Teisinis reglamentavimas vaikų maitinimo organizavime ir jo išaiškinimas.
Draudžiami ir leistini produktai vaikų maitinime. Dažniausiai pasitaikančios klaidos.
Vaikų užkandžiai mokyklos valgyklose. Užkandžių automatai. Praktinės rekomendacijos, teisinis reglamentavimas.
Nemokamo maitinimo organizavimas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir kaip jų išvengti.
Planinių valgiaraščių sudarymas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos ir kaip jų išvengti.
Laisvo pasirinkimo valgiaraštis – kas jame turi būti ir ko neturi būti.
Švediško stalo principas maitinimo organizavime. Dažniausiai pasitaikančios klaidos.
Kontrolės ir priežiūros mechanizmas. Visuomenės sveikatos specialistų funkcijos ir jų įgyvendinimas.
Įgysite naujausių žinių ekspertės lektorės Devaltos Šešelgienės, kuri yra pripažinta savo srities specialistė, turinti gausią praktinę ir teorinę patirtį.
Gausite patikimą ir naujausią informaciją iš tiesioginių šios srities ekspertų.
Gausite praktinių žinių, kurias galėsite pritaikyti iš kart po mokymų: mokymuose pateikiama informacija yra ne tik teorinė, bet ir praktiškai orientuota, padedant suprasti, kaip teisiniai reikalavimai ir maitinimo principai taikomi kasdienėje veikloje.
Gebėsite užtikrinti vaikų maitinimo kokybę: įgytos žinios ir įgūdžiai padeda užtikrinti, kad vaikų maitinimas atitiks reikalavimus ir būsite ramūs VMVT ir kitų patikrinimų metu.
Pakelsite savo profesinius įgūdžius: dalyvavimas mokymuose yra investicija į asmeninį tobulėjimą ir profesinį augimą, leidžianti įgyti naujų įgūdžių, kurie yra vertinami šiuolaikinėje darbo rinkoje.
Gausite pažymėjimą: baigusiems mokymų programą suteikiamas VšĮ „Sveikatai palankus“ išduodamas pažymėjimas, kuris yra patvirtinimas apie įgytas specializuotas žinias ir bus naudingas profesinėje veikloje ir karjeroje.
YPAČ REKOMENDUOJAME MOKYMUS: ugdymo įstaigų maitinimo organizatorių atstovams; dietistams; visuomenės sveikatos specialistams; maisto technologams; virėjams; sandėlininkams; ugdymo įstaigų vadovams ir kitiems už maitinimo organizavimą atsakingiems specialistams.
*Pažymėjimas: „Sveikatai palankus” išduodamas kvalifikacijos kėlimą patvirtinantis elektroninis paskaitos išklausymo pažymėjimas (pdf formatu). Atsiunčiamas po paskaitos Jūsų nurodytu elektroniniu paštu. Šis sertifikatas Jums primins apie daugybę naujų žinių ir įgūdžių bei motyvuos mokytis toliau.
Kilus klausimams susisiek su „Sveikatai palankus“ komanda: el. paštu [email protected] arba tel. +370 609 10833
Platinti mokymų įrašus ir medžiagą be autoriaus sutikimo – griežtai draudžiama! Autorė, leidėjas ir platintojas pabrėžtinai atsiriboja nuo bet kokios atsakomybės, nuostolių ar rizikos – tiek asmeninės, finansinės, tiek kitokios, kuri tiesiogiai ar netiesiogiai gali kilti dėl bet kurios šio leidinio (-ių) dalies naudojimo ir pritaikymo. Pinigų grąžinimas už įsigytą, tačiau nepatikusį, per klaidą įsigytą arba lūkesčių nepatenkinusį produktą nevykdomas.
Atsiliepimai (2)
Įvertinimas
Įvertinimas: 5.00 iš 5
5.00 iš 5
2 atsiliepimai apie Kvalifikacijos mokymų rinkinys „Viskas apie vaikų maitinimo organizavimą ugdymo įstaigose“
Įvertinimas: 5 iš 5
Anonimas (įsigijo produktą)–
Informatyvūs ir konkretūs mokymai, labai aktualūs šiai dienai, ačiū
Susipažink su išskirtine mitybos ir gyvensenos informacija, kuri padeda gyventi sveikiau ir jaustis energingiau. Nemokami receptai, patarimai, straipsniai, naujausi seminarai ir kursai.
Aš sutinku, kad mano įvesti duomenys bus saugomi ir naudojami naujienlaiškiams siųsti. Taip pat patvirtinu, kad susipažinau ir sutinku su sąlygomis ir taisyklėmis.
Kvalifikacijos mokymų rinkinys „Viskas apie vaikų maitinimo organizavimą ugdymo įstaigose“
Anonimas (įsigijo produktą) –
Informatyvūs ir konkretūs mokymai, labai aktualūs šiai dienai, ačiū
Gitana Kurpeikiene (įsigijo produktą) –