fbpx

Kukurūzų dribsniai – kaip išsirinkti?

Žinote puikiai, kad aš už ekologiškus produktus, kurie yra gryni nesupakuoti, tačiau ten, kur daugiau sudedamųjų dalių, reikia peržiūrėti sudėtį ir maistinę vertę.

Atminkite, ekologiškas produktas nėra visada lygu sveika. Aš, kaip maisto technologas, kiek noriu galiu įdėti cukraus ir rafinuoto, galiu naudoti rafinuotus baltus kvietinius miltus, galiu įdėti druskos kiek noriu, išimti visas skaidulines medžiagas, vitaminus. Tačiau džiugu, kad vis daugiau gamintojų ekologišką maisto produktą gamina ne tik pagal ekologinės gamybos privalomus reikalavimus – be GMO, be cheminių medžiagų, be tam tikrų maisto priedų, bet ir pagal sveikatai palankaus maisto kriterijus: mažiau cukraus, druskos, daugiau skaidulinių medžiagų.

Šiuo atveju, ekologiški kukurūzų dribsniai turbūt visa “galva” geresni už įprastinius, nes kukurūzai užauginti be cheminių medžiagų, be GMO, tačiau dar vienas iš jų geresnis,  nes nepridėta cukraus.
Rinkitės sausus pusryčių dribsnius ekologiškus, jei tai ne kukurūzų dribsniai, o avižų ar kviečių, tai viso grūdo. Rinkitės produktą kuriame skaidulinių medžiagų būtų ne mažiau 6 g/ 100 g (kukurūzų dribsniuose natūraliai apie 3 g/100 g) , druskos iki 1 g/ 100 g , cukrų iki 16 g/ 100 g  (geriausia kuo mažiau arba be pridėtinio cukraus).
Šiuos dribsnius naudoti galima gaminant traškią vištieną, sluoksniuotus desertus ar valgyti tiesiog su avižų pienu ir uogomis pusryčiams.

Parsisiųsk analizę ČIA.

 

Parašykite komentaruose, kokius dribsnius renkatės, kokių parduotuvėje nesirinktumėte ir kodėl. 

Domina kitų maisto produktų analizė? Siųskite etikečių nuotraukas mums, rašykite, siūlykite Jums svarbias temas ir mes jas būtinai aptarsime! 

 

 

 

Informacija „Sveikatai palankus“ pateikiama remiantis šiais šaltiniais.

Komentarų:

Įrašyti komentarą